Wednesday, September 29, 2010

awak pasti awak jatuh...?

semalam berlaku sedikit kemalangan di rumah...dan mendapat sedikit kesan akibat dari kemalangan tersebut....adoi!sakit tau!...ingat malas dah nak g keje...tapi kalau dok umah pon bukan ada apa nak buat...pegi je la keje...bagus kan...?

sebelum ke pejabat g klinik dulu...masuk bilik doktor dengan muka yang kelat...yela...tengah tahan sakit...xkan nak gelak guling2 pulak kan...?huhuhu...tunjuk la kat mana2 yang sakit tu...doktor boleh lak tanya soklan yang x reti lovely stitch nak jawab...payah giler soklan dia...huhuhu...kalah soklan spm...

stitch    : saya jatuh
doktor  : macam mana boleh jatuh?
stitch    : saya pening...
doktor  : awak pasti awak jatuh...?
stitch    : (angguk kepala)
doktor  : awak pasti awak jatuh...?
stitch    : (aku dah tengok doktor tu dengan muka pelik....angguk lagi...)
doktor  : awak pasti...?
stitch    : (aku dah blur...doktor ni tanya apa sebenarnye nih...?angguk je la...)

apa masalah doktor tu sebenarnya...?dah cakap jatuh pon tanya banyak2 kali lagi wat pe....?stitch dah r tengah layan sakit masa tu....tanya lak soklan sama banyak2 kali....saja nak tambah sakit aku ke ape...?muka aku ada macam pesakit mental ke...?cuba cederakan diri sendiri...huhuhu...mana mungkin lah!tanya soklan banyak2 camtu...dapat ubat 2 jenis jek...?huh!

hari ni makin terserlah kebiruan di lengan itu....sakit wooo...jangan cuba2 dekat ngan lengan aku ye...ini satu amaran keras!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails