Thursday, September 23, 2010

kerenah manusia yang pelbagai

bersyukur masih diberikan kesempatan oleh Allah untuk terus melihat dunia...Alhamdulillah...

hari ni masih lagi meneruskan aktiviti sebagai pemandu kepada cik adik yang manis...hantar sampai ke opis dia dan cepat2 bergerak ke stesen lrt...misi mengejar parking...wakakaka...dan akhirnya....masih kosong...yehaaaaa!lovely stitch masuk parking dengan penuh bergayanya...cewah!hehehe

masuk train cari port baik punye....maklum le...awal lagi...banyak lagi kosongnye....jadi boleh duduk dengan bersenang lenang...dah separuh jalan...seat semua dah penuh....kat sebelah lovely stitch ada sorang mamat...haish...spoil betul la...

bukan la apa...nak duduk tu duduk je la diam2...x payah nak ngendeng2 bagai...eeee....nak aje aku jerit kuat2...kang aku jugak yang malu...adoyai!agak2 la brader....x payah nak buat baik ngan aku sampai camtu...nak berkenalan pon (perasan la pulak) x payah nak gesel2 lah....duduk je diam2 x boleh ke...?

nasib baik la x melampau2...nak menggatal pon pada2 la...aku bagi heels 3 inci aku kang...x pasal2 jadi kes polis...spoil betul pagi aku yang indah harini...

1 comment:

Related Posts with Thumbnails